Suomen hallitus on linjannut, että kaikki yli 500 ihmisen yleisötapahtumat suositellaan peruutettavaksi 31.5.2020 saakka Covid-19:n eli koronaviruksen leviämisen estämiseksi. SPV on suositellut pitämään kaikki kokoukset ja muut pienemmät tilaisuudet verkkoyhteyksien avulla.

Poikkeuksellisen tilanteen vuoksi siirrämme ke 25.3.2020 vuosikokouksen. Ilmoitamme uuden ajankohdan ja mahdolliset muut muutokset kokousjärjestelyissä jäsenillemme mahdollisimman pian.

Lisäksi TP:n hallitus on päättänyt jakaa tulevat On the Rocks -kilpailut kahdelle viikonlopulle seuraavasti:

2.-3.5.2020 E-jolla R1
2.-3.5.2020 Zoom8 R1

9.-10.5.2020 Lightning R1

TP:n hallitus seuraa tilanteen kehittymistä. Noudatamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja ministeriöiden linjauksia. Mikäli Covid-19 -tilanne kärjistyy ja kokoontumisia rajoitetaan lisää, TP:n hallituksen ainoaksi vaihtoehdoksi jää kilpailujen peruuttaminen. Tiedotamme peruutuksesta välittömästi päätöksen jälkeen.

Kurssitoimintaan TP:n hallitus ei toistaiseksi tee muutoksia. Lasten kurssin jollan kaato -harjoitus saattaa lykkääntyä tai peruuntua, sillä Tuusulan uimahalli on Covid-19 tilanteen vuoksi suljettu toistaiseksi.

Tiedotamme lähiviikkojen aikana lisää koronaviruksen vaikutuksesta seuran tapahtumiin.